Header Ads


«Παρούσα» η ΑΕΚ στο συνέδριο της FIBA!

«Παρούσα» η ΑΕΚ στο συνέδριο της FIBA!


Η ΚΑΕ ΑΕΚ είχε παρουσία σε διήμερο συνέδριο στο «Σπίτι του Μπάσκετ» στη FIBA, με τον τιμ μάνατζερ, Γιώργο Χήνα και τον υπεύθυνο εισιτηρίων, Παναγιώτη Μάντζο
Στην Ελβετία και συγκεκριμένα στο «Σπίτι του Μπάσκετ» στη FIBA, πραγματοποιήθηκε αυτό το διήμερο (27-28/11), για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ένα συνέδριο ομάδων του Basketball Champions League. Εκεί συζητήθηκαν κυρίως κάποια θέματα που έχουν να κάνουν με το marketing. Από την πλευρά της ΚΑΕ ΑΕΚ, το «παρών» έδωσαν, ο τιμ μάνατζερ, Γιώργος Χήνας και ο υπεύθυνος εισιτηρίων, Παναγιώτης Μάντζος.

Η επίσημη ενημέρωση της FIBA, αναφέρει τα ακόλουθα: «Για τρίτη διαδοχική χρονιά, το Basketball Champions League διοργάνωσε ένα Συνέδριο Ομάδων την Τετάρτη και την Πέμπτη στο Σπίτι του Μπασκετ Patrick Baumann.

Όλες οι ομάδες της διοργάνωσης έλαβαν πρόσκληση για το συνέδριο που είχε ως σημείο αναφοράς κάποια θέματα marketing και προσέφερε βοήθεια σε θέματα στρατηγικής εισιτηρίων, media, εμπειρίας του θεατή και όχι μόνο.

"Είναι μεγάλη ευχαρίστηση, να υποδεχόμαστε τις συμμετέχουσες ομάδες μας στο Σπίτι του Μπάσκετ γι' αυτό το Συνέδριο," είπε ο Πατρικ Κομνηνός, CEO του Basketball Champions League. "Κύριος σκοπός είναι να ευθυγραμμίσουμε όλες τις πλευρές σε κοινά θέματα, όπως η έκθεση στα ψηφιακά μέσα, το marketing, η επέκταση, οι δραστηριότητες για τους φιλαθλους, αλλά και να δοθεί έμφαση στις ευρείες υπηρεσίες που παρέχονται στις ομάδες μας. Αυτός ο τύπος συνάντησης είναι μέρος μιας μεγαλύτερης προσπάθειας να αναπτύξουμε την διοργάνωσή μας, να μοιραστούμε πρακτικές και να δουλέψουμε μαζί για την πρόοδο."

Υπογραμμίζοντας την συνεχιζόμενη συνεργασία με το NBA, ο Henry Utku (υπεύθυνος για θέματα Μπάσκετ και Εκδηλώσεων στο ΝΒΑ) παρουσίασε στις ομάδες στρατηγικές ανάπτυξης, μοιράστηκε παραδείγματα για το πώς διαχειρίζονται ομάδες ΝΒΑ τέτοια θέματα. Τα βασικά θέματα συζήτησης είχαν να κάνουν με τη μεγιστοποίηση της βάσης φιλάθλων, τις στρατηγικές και την ενεργοποίηση σε θέματα marketing και διαφήμισης τις ημέρες των αγώνων και όχι μόνο.

Ο βασικός ψηφιακός "συμπαίκτης" του Basketball Champions League, η WSC Sports Technologies είχε επίσης προσκληθεί στο event. Εκρποσωπούμενη από τον Aviv Arnon (Αντιπρόεδρος και Συνιδρυτής) και τον Barak Jacob (Υπεύθυνο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στην Ευρώπη), η εταιρία με βάση το Τελ Αβίβ υπογράμμισε την επιτυχία και την σημασία της παραγωγής ψηφιακού υλικού και συζήτησε για μελλοντικές ευκαιρίες των συλλόγων.

Η WilsonSportingGoods, ο επίσημος πάροχος μπάλας του Basketball Champions League, παρευρέθη επίσης εκπροσωπούμενη από την Donna Smith (Διευθύντρια Marketing EMEA της Wilson Team Sports) που περιέγραψε τις ποικίλιες ευκαιρίες που προσφέρονται στις ομάδες για να αυξήσουν την προβολή τους».


aek365.gr
Ακολουθήστε το AEK Fans Blog στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από hdoddema. Από το Blogger.