Το πλάνο της υπογειοποίησης στη Νέα Φιλαδέλφεια
Το πλάνο της υπογειοποίησης στη Νέα Φιλαδέλφεια
Η Live Sport αποκαλύπτει τι περιλαμβάνει το έργο της υπογειοποίησης και πώς θα ολοκληρωθεί.
Το έργο της υπογειοποίησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την «Αγια-Σοφιά» και πλέον έχει πάρει το δρόμο του. Όπως αναφέρει η Live Sport, το συνολικό μήκος του νέου υπόγειου δρόμου θα είναι συνολικά 447 μέτρα και θα χωρίζεται σε εννιά τμήματα, ενώ το κλειστό υπόγειο έργο θα έχει μήκος 228 μέτρα.
Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας των πεζών θα γίνει μέσω υπερυψωμένης ράμπας πεζοδιάβασης, πλάτους 2 μέτρων, ενώ η στάθμη του υδροφόρου υπογείου ορίζοντα προσδιορίζεται σε βάθος άνω των 6 μέτρων από την φυσική επιφάνεια του εδάφους.
Η βάση όλων των μετρήσεων, επίσης, είναι η Λεωφόρος Δεκελείας και, όποιος μπαίνει από αυτή προς την οδό Φωκών, θα συναντά κλίση της τάξης του 10% μέχρι την αρχή του κλειστού υπογείου έργου. Στο κλειστό μήκος θα υπάρχει ανοδική κλίση στο 1% και θα εξέρχεται στην οδό Πατριάρχου Κωνσταντίνου με κλίση 9%. Η τυπική διατομή της οδού θα περιλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ενδιάμεσο σταθμό ασφαλείας και εκατέρωθεν πεζοδρόμια πλάτους 0.5 μέτρων.
Η μελέτη, φυσικά, προβλέπει ειδική λωρίδα για την είσοδο στην «Αγιά Σοφιά», πλάτους 22.3 μέτρων, ενώ φαίνεται πως θα υπογειοποιηθεί και η Χρυσοστόμου Σμύρνης, αποτελώντας την είσοδο της Ένωσης και των αντιπάλων της, από εκεί δηλαδή που παλιότερα ήταν η είσοδος της Σκεπαστής.
sport-fm.gr
Ακολουθήστε το AEK Fans Blog στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Το έργο της υπογειοποίησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την «Αγια-Σοφιά» και πλέον έχει πάρει το δρόμο του. Όπως αναφέρει η Live Sport, το συνολικό μήκος του νέου υπόγειου δρόμου θα είναι συνολικά 447 μέτρα και θα χωρίζεται σε εννιά τμήματα, ενώ το κλειστό υπόγειο έργο θα έχει μήκος 228 μέτρα.
Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας των πεζών θα γίνει μέσω υπερυψωμένης ράμπας πεζοδιάβασης, πλάτους 2 μέτρων, ενώ η στάθμη του υδροφόρου υπογείου ορίζοντα προσδιορίζεται σε βάθος άνω των 6 μέτρων από την φυσική επιφάνεια του εδάφους.
Η βάση όλων των μετρήσεων, επίσης, είναι η Λεωφόρος Δεκελείας και, όποιος μπαίνει από αυτή προς την οδό Φωκών, θα συναντά κλίση της τάξης του 10% μέχρι την αρχή του κλειστού υπογείου έργου. Στο κλειστό μήκος θα υπάρχει ανοδική κλίση στο 1% και θα εξέρχεται στην οδό Πατριάρχου Κωνσταντίνου με κλίση 9%. Η τυπική διατομή της οδού θα περιλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ενδιάμεσο σταθμό ασφαλείας και εκατέρωθεν πεζοδρόμια πλάτους 0.5 μέτρων.
Η μελέτη, φυσικά, προβλέπει ειδική λωρίδα για την είσοδο στην «Αγιά Σοφιά», πλάτους 22.3 μέτρων, ενώ φαίνεται πως θα υπογειοποιηθεί και η Χρυσοστόμου Σμύρνης, αποτελώντας την είσοδο της Ένωσης και των αντιπάλων της, από εκεί δηλαδή που παλιότερα ήταν η είσοδος της Σκεπαστής.
sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια: