Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνά το Μετρό (pics)
Από το γήπεδο της ΑΕΚ θα περνά το Μετρό (pics)
Ένα νέο κομμάτι στην γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προστέθηκε πρόσφατα από την Αττικό Μετρό.
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου - Πετρούπολη στο οποίο προστέθηκαν 4 επιπλέον σταθμοί με γραμμή τερματισμού την Πετρούπολη.
Οι 4 νέοι σταθμοί που προστέθηκαν είναι η Νέα Φιλαδέλφεια - λόγω της κατασκευής του νέου γηπέδου της ΑΕΚ - , ο Πύργος Βασιλίσσης, το Ίλιον και η Πετρούπολη και οι οποίοι δεν περιλαμβάνονταν στο αρχικό πλάνο ανάπτυξης της γραμμής 4 του μετρό, όπως φαίνεται και από το παρακάτω γράφημα:
Η νέα αυτή επέκταση αναμένεται να εξυπηρετήσει τα πυκνοκατοικημένα προάστια της Νέας Φιλαδέλφειας, των Αγίων Αναργύρων, του Ίλιον και της Πετρούπολη, όπου και θα συμβάλλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή αποφόρτιση τους.
Σημειώνεται ότι το σύνολο της γραμμή 4 του μετρό που αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και χωρίζεται σε 56 τμήματα:
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)
Στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για το τμήμα Βεϊκου - Γουδί. Το πρώτο τμήμα είναι μήκους 13χλμ και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ.
Οι τρεις διεκδικητές του έργου είναι οι:
1. Κ/Ξ Τέρνα ΑΕ – VINCI – SIEMENS AG «TVS»,
2. Κ/Ξ J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.,
3. Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SP.
Πηγή: insider.gr
Ακολουθήστε το AEK Fans Blog στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου - Πετρούπολη στο οποίο προστέθηκαν 4 επιπλέον σταθμοί με γραμμή τερματισμού την Πετρούπολη.
Οι 4 νέοι σταθμοί που προστέθηκαν είναι η Νέα Φιλαδέλφεια - λόγω της κατασκευής του νέου γηπέδου της ΑΕΚ - , ο Πύργος Βασιλίσσης, το Ίλιον και η Πετρούπολη και οι οποίοι δεν περιλαμβάνονταν στο αρχικό πλάνο ανάπτυξης της γραμμής 4 του μετρό, όπως φαίνεται και από το παρακάτω γράφημα:
Η νέα αυτή επέκταση αναμένεται να εξυπηρετήσει τα πυκνοκατοικημένα προάστια της Νέας Φιλαδέλφειας, των Αγίων Αναργύρων, του Ίλιον και της Πετρούπολη, όπου και θα συμβάλλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή αποφόρτιση τους.
Σημειώνεται ότι το σύνολο της γραμμή 4 του μετρό που αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και χωρίζεται σε 56 τμήματα:
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)
Στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για το τμήμα Βεϊκου - Γουδί. Το πρώτο τμήμα είναι μήκους 13χλμ και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ.
Οι τρεις διεκδικητές του έργου είναι οι:
1. Κ/Ξ Τέρνα ΑΕ – VINCI – SIEMENS AG «TVS»,
2. Κ/Ξ J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.,
3. Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SP.
Πηγή: insider.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια: