Header Ads


Unlabelled Η τηλεόραση βλάπτει το marketing!

Η τηλεόραση βλάπτει το marketing!


Η κεντρική διαχείριση τηλεοπτικών δικαιωμάτων στη Super League έπαψε να υφίσταται. Πλέον η συζήτηση που γίνεται, είναι που θα βρουν στέγη όσοι δεν έκλεισαν κατ’ ιδίαν συμφωνία με τη Nova.


 Όμως αυτή η συζήτηση δεν έχει κανένα νόημα. Για τον απλούστατο λόγο ότι οι 7 ομάδες που απέμειναν άστεγες, θα βρουν τηλεοπτικό καταφύγιο είτε στην ίδια τη Nova είτε στην ΕΡΤ. Εκείνο που αξίζει να ανιχνεύσει κανείς είναι το θέμα της δομής και της φυσιογνωμίας του marketing στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Οσο οι ομάδες θα απλώνουν το χέρι στην τηλεόραση, τόσο θα απαξιώνεται το προϊόν. Η Τσέλσι του Αμπράμοβιτς πριν από μία δεκαετία είχε μόλις το 14% των εσόδων της από το τηλεοπτικό συμβόλαιο. Αντίθετα, οι ελληνικές ομάδες εκείνη την περίοδο έφτασαν να εισπράττουν από τηλεοπτικά δικαιώματα μέχρι και το 95% των εσόδων τους και το ποδοσφαιρικό προϊόν παρέμενε απαξιωμένο και καθηλωμένο.

Αν δεν αλλάξουν εμπορική πολιτική οι ΠΑΕ, τότε θα συνεχίσουν στον ίδιο κατήφορο. Δηλαδή να επιβιώνουν από τα tv rights και να μην φροντίζουν για ολόκληρο το υπόλοιπο marketing, από τη θέση του θεατή μέχρι το μπρελόκ της ομάδας.

Η τηλεόραση δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν και πολλά άλλα εμπορικά δικαιώματα που οι ελληνικές ομάδες δεν κατάφεραν ποτέ να πουλήσουν. Για να το πετύχουν, πρέπει να δημιουργήσουν συνθήκες υγείας στο ποδόσφαιρο. Διαφορετικά θα ζούμε το πλέον παράδοξο φαινόμενο: Η τηλεόραση να βλάπτει το marketing!

sdna.gr
Ακολουθήστε το AEK Fans Blog στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από hdoddema. Από το Blogger.